malinsmatchadeliv

Släp!!!!!!!!!!!!!

Publicerad 2013-02-15 21:42:00 i Saker,

Jag + mor och far har köpt släp. Jättefint tyckte jag (lät René kolla på det i onsdags samtidigt som jag höll andan (han hittar ju alltid fel på allting, alltid) men det var bar uppskruvning av uppbindningar + en eventuell tillknackning av spärren på vänsterdörren som det var fel på)!

Hoppade på Bäbis i onsdags och satan i gatan vad hon tagit sig! Fin som snus! Har anmält till p&j nästa söndag. Dit ska jag hon och mitt feta släp åka (plus eventuellt sällskap) och förhoppningsvis bara lugnt och fint bekräfta att hon är tävlingsklar.

Poison rider jag mest barbacka på. Usch! Sorgligt men nödvändigt. Får kolla på 500 days of summer tills jag verkligen tryckt in i hjärnan att allt faktiskt blir mycket bättre om man bara vägar ta steget och avsluta sådant som funkar så där så att man ger sig själv en chans att göra något som funkar perfekt istället.

Förövrigt går allt fett! Jag och Robin (min favoritklasskamrat som är liten, mycket intelligent, mycket värmländsk och tillsammans med en skitsöt tjej som lagar supermat en vanlig tisdag) utvecklade idag en fet egen teori under loppet av femton minuter under Hans (min favoritlärare som verkligen brinner för teorier, modeller, marknader med flera lika oporriga ämnen och typ är Sveriges mest sympatiska person) teoriövning i masteruppsatsens metodkurs. Den teorin är så fet att jag nog ska sprida den från och med imorgon. Som Jesus. Typ.
 
Jättedjuret (inkl oerhört oproffsig håruppsättning)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela