malinsmatchadeliv

Jag har antagit utmaningen

Publicerad 2012-09-06 23:15:00 i Allmänna funderingar,

Idag när jag red runt kom René förbi ridhuset. Jag berättade kaxigt att jag har för avsikt att rida 110:n på söndag på färre än 8 fel eftersom det skulle innebära att jag är bättre än honom (han har ridit en 110 på Älgen där han fick just 8 fel). "Men gör det du" sa han. Och fortsatte sedan med att säga "då kan du ju dessutom hålla i träningen på onsdag eftersom du är bättre än mig". Mitt mål med söndagen är därför att jag ska rida så pass bra att jag kan skicka ett sms där det typ står "Det blir jag som håller i träningen på onsdag". Mentala målbilder är väl grejen enligt alla mentala tränare, eller är det inte så? Fett taggad är jag i alla fall (kanske får passa mig lite så att jag inte blir övermodig och värlsfrånvänd och helt outhärdlig av bara farten...)! (Fast det är nog ingen risk eftersom Niklas kommer imorn och säkert har ett och annat att anmärka på). 
 
Heja mig (och min tappra bruna jättekompanjon) och låt bommarna ligga kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela