malinsmatchadeliv

Filmer från Niklasträningen

Publicerad 2012-11-14 00:08:01 i Träning,

Små volter i galopp är nog något vi borde öva på (kanske även på att samla istället för att rida snett när det blir trångt. (fast det gjorde vi sedan, men tyvärr blev det inte filmat)).
 
 
Haha, fick ett jättestort språng på oxern första gången och när jag kommer igen (det som syns på filmen) tänker jag att jag ska korta istället. Fet miss! Kommer igen och gör exakt likadant (hör Renés röst i huvudet också "om du rider samma väg och i samma galopp kommer du att hamna på samma distans från hindret. Är den distansen inte bra måste du ändra något". Jomen visst (eller så gör man exakt samma fel en gång till)! Sista gången blev det lite bättre, men borde ridit fram tidigare så att det inte blivit ett sådant monsterlångt hopp. Jaja, tur att man inte är perfekt. Fatta vad bortkastade alla träningspengar hade varit då. "Men du rider redan perfekt, jag har ingenting att tillföra" hade ju alltid varit den enda kommentaren jag hade fått. (Hade dock kunnat samla träningspengarna på hög och köpt något trevligt för dem istället. Typ en hårklippning kanske. Fast ändå. Fin i håret är väl överskattat)?
 
 
Svar till pappas kommentar: Jo, när jag har en dålig dag säger jag sådana förtäckta elakheter tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela