malinsmatchadeliv

Buffy

Publicerad 2012-11-21 22:37:42 i Träning,

Jag kan inte tänka på något annat än hur jag ska hinna klart med alla sex säsonger av Buffy innan Netflix slutar vara gratis. Lyckades uppbåda nog med fokus för att rida lite idag dock (haha, vilket skämt det gör jag faktiskt varje dag). Poassonen gick barbacka och var mycket fin för att vara hon. Höll sig bra på plats och gjorde helt ok övergångar med hyfsat snabba bakben (för att vara hon alltså) Imorgon blir det skogen.
 
Älgen var så himla duktig på hoppträningen. Lydig och fin. Jag var mongo från kongo i vanlig ordning och red på tanke och inte känsla. Hur ska jag lära mig att börja känna efter? Och faktiskt börja lite på hur det känns? Jag måste liksom först tänka och misslyckas innan jag börjar känna efter: ("Nu blir det kort, bäst att bromsa. Men ojdå, det blev det visst inte alls eftersom den inte Älgade iväg utan galopperade som en normal häst. Kanske ska landa och känna efter hur det känns nästa gång innan jag agerar..."). Inte en bom i marken på hela träningen dock. Hoppas att detta betyder att vi är i fet form. Och inte att vi avverkat det här veckans kvot av felfria språng...
 
Minst så här högt över alla hinder i helgen tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela