malinsmatchadeliv

Upp i svinottan imorgon...

Publicerad 2012-05-04 14:19:50 i Allmänna funderingar,

... för då ska Poassonen och jag till Hufvudsta! Är fett taggad! Ska rida från start till mål och minsann se till att det går bra. Hoppade lite själv på utebanan igår. Gick bra och hon var faktiskt riktigt taggad. Tittade lite på grindarna och vägbommen, men stannade ingenting, så det får väl ses som bra förberedelse. Idag ska vi bara skritta ut och gå ner i havet hade jag tänkt.
.
Red även Bruden igår och den var verkligen jättefin stundtals. Kul (eller så är jag bara nykär och lallar omkring utan att kräva något, hard to tell)! Den ska jag nog rida på hoppbanan eller rida ut på idag så att den är ordentligt på hugget. Den ska också tvättas idag så att jag slipper göra det imorgon. På söndag är nämligen vår andra start ihop. Då ska jag rida bra hela rundan hade jag tänkt och inte 87, 75 % som förra gången. Fint väder är det också (tur att man är lättroad)!
.
Snart har även den här lilla råttan vilat klart. Min favoritälg!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela