malinsmatchadeliv

Ett kreativt geni i skapartagen

Publicerad 2012-03-30 23:20:31 i Saker,

Om man får ångest av sina inköp (därför att de inte riktigt matchar ens övriga utrustning) får man se till att åtgärda det. För ångest blir man olycklig av, och när man är olycklig blir man fet och så vidare och så vidare. Sagt och gjort, jag funderade över problemet (pannbandet är ljusbrunt) och lösningen (att ändra dess färg till svart). Därefter implementerade jag (gick till skomakaren och han hällde upp lagom mycket läderfärg i en liten burk och gav till mig för det fasila priset av 78 kr (inkl läderrengöring)). Sen målade jag. Nu är pannbandet svart, ångesten är botad och jag har återigen tid att ägna mig åt viktigare saker, som Israel och Palestinakonflikten till exempe (alternativt läsa den skräplitteratur som syns i bilden ovan)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela