malinsmatchadeliv

Utveckling

Publicerad 2012-06-09 22:04:33 i Allmänna funderingar,

Bruden såg kanske inte ut att vara så mycket för världen tidigare, men nu känns det som att hon bara blir bättre och bättre hela tiden. Efter att Karro fixat ordning henne började hon hoppa rätt flashigt med fram och det blir hela tiden bättre. Här kommer en skärmdump (som tyvärr är väldigt oskarp, förhoppningsvis får jag snart lite skarpa bilder av syster) på första hindret i 1.05. Alltså, hon är verkligen snabb i fram (trots att hindret är så litet). Fatta när hon hoppar högre. Hur kommer det då se ut?
.
Kollade när René red i förrgår och då såg den verkligen trevlig ut. Hade någon plockat mig i en tidsmaskin förra året i juni och kört mig hit hade jag trott att någon försökt lura mig om de påstått att Bruden var Bruden. Snurrigt som tusan!
.
Nästa helg blir det 1.20 debut för henne (dock inte med mig bör kanske tilläggas. Sakta i backen och håll i hästarna liksom)... Tror hon kommer fixa det fett bra!

Kommentarer

Postat av: Bröllopsfotografen

Publicerad 2012-06-10 06:57:35

Är faktiskt very important banvakt idag, såatte... Har inte riktigt tid för alla mina andra åtaganden. Vissa av oss år ju bara sjuuuukt busy alltså

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela