malinsmatchadeliv

Tävling imorn!

Publicerad 2012-06-05 22:13:29 i Allmänna funderingar,

Imorgon ska jag och Bruden tävla igen! Kul! Dock känner jag mig aningen ringrostig då jag har härjat omkring själv typ hur länge som helst nu? När red jag en riktig träning senast? Hur som helst, har i alla fall ridit mycket och det är väl nästan samma sak? Mycket kvantitet=Mycket kvalitet. Tveksamt samband va?!
.
Dessutom ska jag debutera 105 imorgon! Ojojoj alltså! Men för att citera René "Du är ju i alla fall en mycket erfaren 1 m ryttare". Och efter den här våren tillsammans med Trollsystrarna så är jag ju faktiskt det.
.
2 felfria
2 4 fel
1 8 fel
.
Inte fy skam för att ha tävlat så lite och på så orutinerade hästar. (Men så är ju "mina" hästar också extremt välutbildade (av mig) eller (mer troligt) extremt snälla). Duktiga, duktiga hästarna!
.
Stulen bild på Bruden (över sista hindret i andra klassen i Märsta. Hon är duktig och min hjälm är alldeles, alldeles för stor)
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela