malinsmatchadeliv

Skryt

Publicerad 2012-06-19 20:36:32 i Allmänna funderingar,

Vill dessutom bara tillägga att jag, när jag hade lasttränat färdigt, backade släpet in mellan två andra släp fastän jag började rakt framför det ena (precis som man ska göra på BE-uppkörningen alltså). Fan vad fet jag blivit på att köra med släp alltså! Dock såg ingen, buhu buhu. Får se till att ha publik nästa gång så att jag inte anstränger mig i onödan. Kanske bör tillägga att jag, olyckligt nog, hade publik när jag försökte köra iväg med släpet när handbromsen låg i. Sammanfattningsvis (alltså jag älskar cirkelresonemang och när man börjar med att tycka en sak och sen i slutet av resonemanget tycker motsatsen): Vi proffs kan bjuda på offentlig förnedring eftersom vi inom oss vet att vi är duktiga. (Detta resonemang ska jag även återanvända när jag rider illa på tävling tror jag)...
.
Det sker förhoppningsvis inte nästa helg när jag ska debutera 110 med Bruden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela