malinsmatchadeliv

Eftersom jag tycker att det är givande att lära mig nya saker...

Publicerad 2012-06-26 12:23:58 i Allmänna funderingar,

...har jag bokat teoriprov till BE-kortet nästa fredag. Men det är typ tusen timmar fram tills dess så det borde nog gå bra. Dessutom har jag bokat körlektioner (så nu behöver jag inte oroa mig för vad jag ska göra med mitt överskottskapital. Det är nämligen ganska precis obefintligt just nu). Snart (hoppas, hoppas att jag inte är helt obegåvad utan att veta om det) jävlar!
.
Hästarna är duktiga. Bäbis gick bommar igår och var duktig, aningen springig stundtals, men det är ju kul att hon är glad tycker jag! Bruden lånade jag ut och hon såg också fin ut på slutet. Kanske inte riktigt kärlek vid första ögonkastet... Älg var också duktig, jobbade på bra och bara minimalt älgande. Poison har varit duktig både lördag och söndag och fick skrittas barbacka igår. Vet inte riktigt om hon gillar barbackaridning, men eftersom jag gärna vill vara ett ponnybarn får hon härda ut.
.
Helgen och 110 debuten närmar sig med stormsteg. Känner mig lugn, konstigt vore det väl annars eftersom Bruden är den perfekta barnvakten, men sånt kan nog ändras fort. Ska rida ordentligt imorn på träningen så kommer det nog gå strålande.
.
Idag får Bruden vila, Älg och Poasson gå bommar och Bäbis gå i skogen. Fast först ska jag baka kaka (och ev diska om jag känner inspiration)...
.
Ponnyekipage

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela