malinsmatchadeliv

Min kära lilla ponny är den jag gillar mest!

Publicerad 2012-07-20 23:42:33 i Träning,

Idag var det Niklasträning. Niklas är verkligen bra (dock tror jag att jag får tagga ner lite eftersom jag typ trakasserar honom för att få så mycket instruktion som möjligt. En aning intensiv kände jag mig idag. (Och om man känner det själv då är man nog en rejäl pina för sin övriga omgivning))!
.
Bäbis var först ut. Den var jättebra! Superbra faktiskt! Jobbade på som den stjärna hon är och hoppade den stora grinden utan att tveka en sekund! Fina lilla tjockis! (Många utropstecken blev det).
.
Sen var det Poassonens tur. Hade verkligen sån jävla ångest och gjorde som jag gör i alla såna lägen, tog till lipen alltså. Sen tog jag mig samman och jävlar vad fin hon var! Hon har aldrig gått så bra i hela sitt liv. Hon var så där fin som jag tidigare bara trott att hon kanske kan bli! Alltså, självklart finns det sjukt mycket att jobba med, men nu känner jag ändå att det ju faktiskt är möjligt och att det finns därinne någonstans! Fina, fina kockodjur (hon bockade till och med bland folk)! Ha!
.
Sist ut var Älgen och det var väl typ en smärre katastrof. Herregud, den var sjukt älgig. Red lite olika grejer och tyckte att jag fick hyfsad ordning. Jomen tjena, när vi skulle rida 4+4 på 16 meter så sa Niklas "det här är ju kort, men eftersom ni har gjort volter och grejer så borde det inte kännas så kort". Nä precis, när Älgen fattade att hon fick hoppa alla tre hinder i rad blev hon helt till sig och stack iväg på 3 +3. Alltså jag hade inte en suck!
.
Sen tvingade jag dessutom i princip Niklas att säga att den ser bättre ut än tidigare. Skulle mest tro att han sa så för att jag inte skulle falla i gråt igen. Men likväl, jag tänker låtsas som att det är sant ändå!
.
Nya tag imorn alltså: Brud + Poasson + Älg. Mycket fokus är tanken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela