malinsmatchadeliv

Fail

Publicerad 2012-07-31 00:04:52 i Träning,

Här kommer lite failfilmer från träningen
.
Först Poison som snubblar i travhoppningen. Alltså, jag har aldrig ansett mig ha problem med just travhoppning men förra helgen insåg jag att jag nog har det trots allt...
 
 
Och sen Älgen som rymmer för mig och älgar iväg på 3+3 istället för 4+4. Hon har faktiskt en helt otrolig galopp, det är 16 meter mellan hindren, jag motarbetar henne genom att bromsa för allt jag är värd och hon ser inte ens speciellt springig ut när hon bestämmer sig för att gå på tre. Sjumilakliv javisst! Fatta när hon får gå omhoppningar på stora utebanor!
 
 
 
Sen måste jag faktiskt lägga in en där Älgen är lite mindre älgig som avslutning. Fina framben över oxern tycker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela