malinsmatchadeliv

Dödsstraff var det alltså...

Publicerad 2012-07-31 00:00:00 i Hästar,

Idag när jag kom ut var alla mina hästar (som inte är mina på riktigt) ridna. Provridning av två, de hade skött sig men hon som provred var mer intresserad av manshästarna (tur för mig)! Älgen hade gått ett pass med tyskan. Tog därför (enligt det lilla som fanns kvar av planen) ut Poison i skogen. Galopperade i galoppbacken och gjorde även lite övergångar och grejer. Satan vad fin hon var alltså! Tror nästan att jag ska rida nån dressyrträning och därefter starta nån liten tävling. Kan ju vara bra för henne att få öva på att vara borta utan att dessutom ha hinder att psyka ihop sig över.
.
Imorgon ska jag rida på alla utom på Bäbis (henne har jag gett bort till onsdagsträningen och det kan ju vara bussigt att få prova hästen innan tänker jag)...
.
Dressyrhästen, så här gick hon idag fast bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela