malinsmatchadeliv

Tråkigt

Publicerad 2012-08-28 14:36:15 i Tävling,

Shit pommes frites vad många anmälda det var till märsta i helgen! När jag insåg att det var 350 starter före min andra start svalde jag stoltheten och bytte klass. Visst att jag hellre vill rida 110 (egoistiskt kanske) men jag kan verkligen inte låta den stackars hästen stå där så länge och dessutom ska jag på examensfest och kan inte låta den stackars mannen vänta så länge heller. 
 
Och jag menar, jag har ju än så länge aldrig ridit en dubbelnolla i hela mitt liv, så då kan det ju vara bra att göra det på en höjd jag tycker mig behärska (haha, säger hon som hoppar hinder åt fel håll)... Dessutom var det hälften så många starter i min nya klass vilket ju borde göra mina chanser till placering dubbelt så stora (eller är det andra faktorer som spelar in också, typ att folk rider galet fort ju lägre det blir?) Hur som helst, andras prestation kan man ändå inte påverka, så jag ska försöka göra två dubbelt felfria rundor (på ett hyfsat stilfullt sätt förhoppningsvis)!
 
"Om du bara styr mot rätt hinder så ordnar jag det här"  "Och vaddå att folk rider fort, jag kan vända på en femöring" säger Bruden

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela