malinsmatchadeliv

I dag är ingen vanlig dag för idag är det (inte min födelsedag) utan dagen jag tog BE!

Publicerad 2012-08-22 23:28:30 i Allmänna funderingar,

Så jävla fett! Körde upp och det gick bra. Jag var så fruktansvärt överambitiös på säkerhetskontrollen att inspektören sa "Du har ju gått igenom allt, så att du har ju fått med även funktionsbeskrivningen på alla områden, så jag har inga frågor att ställa alls faktiskt". Efter att ha satt mig i respekt skulle jag backa. Grämer mig lite eftersom jag körde rakt in i garaget utan omtag direkt, men jag fick för mig att jag inte var tillräckligt långt in och körde därför framåt två meter för att sedan kunna backa så att jag inte skulle träffa den bakersta konen. Men jaja, man behöver faktiskt inte fetstila jämnt! Kan ju trösta mig med att det i alla fall gick väldigt fort allt som allt. Gjorde hela provet på mindre än 35 min.
 
Nu ska jag bara be till Gud riktigt ordentligt så att han kastar ut (inte feta sparvar) utan snarare feta högar med pengar från himlen! Håll tummarna för att jag lyckas så att jag kan köpa ett riktigt fett släp...
 
Gud (om du hör detta) ett trehästars från Fautras skulle inte sitta helt fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela