malinsmatchadeliv

Dilemma i storlek hönan och ägget alt moment 22

Publicerad 2012-08-31 13:16:00 i Saker,

Imorgon ska jag och Bruden ju till Märsta. Jag vill verkligen använda den grå luvan jag köpte i Falsterbo. Problemet är bara att den har en vinröd snurra i mitten och jag har inget schabrak att matcha med! PANIK! Kan jag ha grå luva med vinrött och silver tillsammans med marinblått schabrak med marinblått, vitt och silver? Alltså jag får verkligen inte ihop det här... Tänk om det går dåligt, då kommer det garanterat bero på matchningen...
 
Känns dock skönt att det är detta dilemma som är det största molnet på min himmel just nu. Lever med andra ord ett hyfsat bekymmerslöst liv. Får rådfråga Bruden om vad hon helst vill ha på sig (inte René för han kommer säga ingen luva alls och det är ju inte det svaret jag vill ha. Dessutom kommer han kanske ifrågasätta mitt fokus). 
 
Boven i (matchnings)dramat

Kommentarer

Postat av: K

Publicerad 2012-09-26 22:31:38

Bruden säger ingen luva!

Svar: Haha, det kan jag mycket väl tänka mig!
malinsmatchadeliv.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela