malinsmatchadeliv

Fin häst

Publicerad 2012-04-17 11:20:00 i Allmänna funderingar,

Idag var min häst så himla fin. Red ett kort joggpass på utebanan (och hoppade inte över grinden, självbehärskningen lyser med sin närvaro). Hon Poisonbockade jättemycket och var faktiskt ganska kort och fin i galoppen i vänster varv (höger var godkänd, men aningen sämre). Typiskt nog var ingen där och såg. Tänkte för ett kort tag ringa upp Karro så att hon kunde filma, men sen tog jag mitt förnuft till fånga och skärpte till mig.
Jag har för avsikt att slå Niklas med häpnad när han kommer tillbaka vecka 20. Gud vad kort och fin och ihop hon kommer att vara då! Satan vad jag ska träna tills dess (även om det svider att lämna skogen till förmån för typ bommar med korta avstånd mellan och andra plågsamheter)...

Har gängat broddhålen och ser förväntansfullt fram emot morgondagen! Då ska metamorfosen från skogs- till terränghäst förhoppningsvis ske...
.
Bild från i söndags (förstår inte varför hon är så feg, så här högt över är hon när hon hoppar från stillastående så hon har ju inte direkt bristande kapacitet för 90 klass. Får visa henne bilden så att hon får lite insikt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela